tiistai 29. syyskuuta 2009

"Baarin lasin vaari"

“Jokainen selvä päivä on liikaa.
En kestä mä selvinpäin.
Jokainen selvä päivä on liikaa.
Sen nyt näin.
Näin yllättäin.
Kun työttömäks jäin.
... ... ...
Seisoin ikkunan ääressä baarin.
Näin siellä seisovan vaarin.
Nosti vaari tuo kättänsä mulle.
Hymyssä suin.
Sisään mä uin.
Baariin lukkiuduin.
... ... ...
Nojauduin tiskin tuttuihin kuoppiin.
Pyysin neidiltä mallasta tuoppiin.
Liian pitkä vain oli mun piikki.
En mitään saanut, ja se mulle riitti.
... ... ...
Jokainen selvä päivä on liikaa.
En kestä mä selvinpäin.
Jokainen selvä päivä on liikaa.
Sen nyt näin.
Näin yllättäin.
Kun työttömäks jäin.
... ... ...
Muistui mieleeni tuo tuttu vaari.
Kantapaikkansa on toinen baari.
Sinne suorilta suksin.
Mä paljain jaloin.
Ja juoksemaan aloin.
... ... ...
Saavuin ovelle uuden baarin.
Tapasin lasistaan vanhan vaarin.
Hänelle käteni minä nyt tarjoon.
Ja päädyn varjoon.
Pimeään alhoon.
... ... ...
Jokainen selvä päivä on liikaa.
En kestä mä selvinpäin.
Jokainen selvä päivä on liikaa.
Sen nyt näin.
Näin yllättäin.
Kun työttömäks jäin.
... ... ...
Nyt varjoista noista mä ovelle katson.
Menee sisään naapurin Mattson.
Ei ikkunasta häntä vaari tuo katso.
On elämä ihmisen kuin pajatso.
... ... ...
Jokainen selvä päivä on liikaa.
En kestä mä selvinpäin.
Jokainen selvä päivä on liikaa.
Sen nyt näin.
Näin yllättäin.
Kun työttömäks jäin.”
... ... ...
Lyrix and all by Jah Hookah a.k.a. Joshua Samola

Ei kommentteja: